Hanımlar yigun bir hemoroid sorunu yaşıyorum. Hiç bu kadar olmamıştı. En fazla nohut tanesi kadar siserdi. Bu sefer öyle büyük parmak uzunluğunda yakın ve parmak şeklinde bir şekle dönüştü. Allah aşkına ne yapacağım. Yeni sezeryan yaptım. Hem onun ağrısı hem hemoroid ağrısı kipirdanamiyorum