Kızlar merhaba bebeğim şuan 35 haftalık bu hafta doğumum olabilir gelişim geriliği olduğu için yada en fazla 37.haftada olucak küveze girer kesin diyo doktor normalde doktorum adatıpta ama araştırmadada takipliyim yenidoğan küvez bakım konusunda bilgisi olan varmı hangi hastane daha iyi önerebiliceğiniz varmı doğumu nerde yapıcağım konusunda kararsızım herkes bişe diyo iyice stres yaptım