Kızlar geçen hafta cumartesi kürtaj oldum ikiz gebelikti. Cuma günü kanama kesilmişti ama ağrım vardı cumartesi yani dün kontrole gittim biraz pihti kalmış onuda atar başka bir şey yok dedi doktorum. Muayene sonrası kanama yine başladı bugünde kırmızı devam ediyor. Normal mi uzun sürmesi kanamanın.
Haziran da da kürtaj olmuştum ama onda yanlış hatırlamıyorsam kahverengiye dönmüştü