Berenannesiceren bir zararı yok canım bizim insanımız abartmayı seviyor sadece orda bir seferde aldığımız şekeri gün içinde daha fazlasını bile alabiliyoruz. Bazıları çok abartıyor hasas bir midem olmasına rağmen oturdum içtim kalkmadım yerimden aç karna olmak zorluyor sadece. Gelecek haftalardaki riskleri göze alamazdım ☺️