Sevim41 https://hizliresim.com/7edzxw6 Bilen birisi yorum yapabilir mi başsagi olan bebeğim nst sonucu acil sezeryana alindim 38+6 haftalıkken
minikkalp2 Sevim41 bebeğinizin kalp atışları düzensiz seyrettiği için riske atmamak adına doğru olanı yapmıslar
Mavilim123 Sevim41 kalp atısı bazı yerlerde 180 çıkmış belki ondan almışlardır bebek daha fazla strese girmeden Rabbim bağışlasın size
Eyllullu Sevim41 kalp atışı 120lere kadar düşmüs sonra 180 üzerine çıkmış, kalp atışı düzensiz, iki üç kere daha nst istiyorlar böyle olunca, düzelmezse sezaryene almalari normal
TKumsall Sevim41 bebeğin kalp atışları çok duzensizmis ve aşırı düşmüş bazi yerlerde bu yüzden acil sezaryene alındınız muhtemelen
2kizannesi30 Mavilim123 aşko hiç mi bir şey hissetmedim Doğrudur öyle ama büyük ihtimalle ritim bozukluğu varsa alıyorlar çünkü benim kızımın olmuştu . Hemen hava verdiler bir de serum taktılar bir saat boyunca başımda beklediler çocuğu kalpli mi normale dönünce Sabah ilk hseni ameliyata alacağım dedi. Çünkü ben o ara yemek yedim aç olmam lazım mis Çok şükür kızım Sabah geldi. Yani korkma bir bildikleri var ki almışlar
Sevim41 minikkalp2 evet öyle dedi doktor birden fazla serum taktı açlıktan olabilir belki dedi ama düzelme olmadı
Mavilim123 2kizannesi30 bnm degil cnm ama ewet bnm kızında çok düşüktü böyle olursa erkdn alcaz dediler serum verildi düzeldi 37 de doğum oldu
Sevim41 2kizannesi30 evet hissetmedim ilk gebelik acemilikte var gündüz normaldi hareketleri var nst çekilirkende çok hareketliydi
minikkalp2 Sizdenbirii1 kuzum üstteki kısım bebeğin kalp atısları oluyor ve dengesiz şekilde ilerlemiş. Anne karnında bebekler strese girebiliyor bende bu nedenden sezeryan olmustum
Sevim41 Eyllullu evet aynen öyle oldu düzelmedi son serumda düzelir gibi oldu bir iki daha tekrar etti düzensizlik doktor riske atmak istemedi
Sevim41 minikkalp2 evet öyleymiş her şey yolundaydı normal doğum beklerken kontrole diye gittik doğum oldu 🥰
minikkalp2 Sizdenbirii1 bizde olmamıstı canım ama olabiliyormus doktorum direkt hareketlerde azalma olursa gel diyor mesela
Sizdenbirii1 Sevim41 hareketliyse canım nst nasıl öyle çıkmış ki hareketli olması kotu drğil diye biliyorum
Sevim41 TKumsall evet öyle oldu normal kontrele diye gittik normal doğum bekliyorduk ultrasonda her şey guzeldi ama nst işi bozdu.☺️