nursenasu27 Kızlar çok çok özür dileyerek başlıyorum. 3-4 gündür kabızlık yaşıyordum sonrasında ishal başladı başına gelen var mı? 23+1
HavvaM0806_ nursenasu27 kabızlık çok normal gebelikte ama doktorum bana isal olmamaya çalış demişti yinede doktoruna danış canim
edannnnur nursenasu27 ben ishal olduğumda enterogermina Probiyotik içiyorum 1 tane o topluyor ishal oldum mı günde 3 kere oluyor baya bozuyor hormonlar
Havin49_ nursenasu27 bence gerek yok kabızlık özelikle demir ilaçları yapıyor ishal da yediğimiz yemekler değişen hormonlar sebebi ile olıyor ha sizi çok rahatsız ederse bi yere gidemeyecek kad ar hayatınızı etkiliyorsa mutlaka gitmelisin
nursenasu27 Havin49_ özür dileyerek söylüyorum üç defa oldu bugün perşembe normal kontrolüm var zaten yarın bi sağlık ocağına mı gitsem diyorum
Havin49_ nursenasu27 yani üç kere çok değil cnm ama dediğim gibi seni çok rahatsız ediyorsa günlük yaşamını tabiki gitmelisin ihmal etme kendini