Doğum yapalı 12 gün oldu kızımın kimliğini çıkardık e-devlet üzerinden başvuruyu yaptım. Eaileme girip sorgulayınca başvuru onaylandı yazıyo ödemeyi nasıl ve nereden alıcam hiçbir bilgim yok direk kartamı yatıcak yada gitmem gereken biyermi var bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi