bartulies bence olay artık sosyal medyada yansımadan çocuklarında ileride psikolojik sağlığı düşünelerek iki medeni insan gibi halledilip kapatılması gerekiyor. İyice çirkinleşip karışık hal almaya başladı. Çocuklarada, iki tarafın psikolojisine ve ailelerinede yazık.
Ayrılığın bile bir üslubu olmalı, çok yazık…