Saraylokumu Kızlar 2 aylık bebek insan seçer mi ? Veya gittiği misafirlik ortamını tanır mı ona göre huysuzlaşır mı ? Biz ne zaman misafirliğe bir yere gitsek bir yeri kopuyor gibi ağlıyor. Eve geliyoruz bir müddet devam ediyor ağlaması
ikiprensesannesi___ Saraylokumu bana da hep garip gelen bir durum benim arkaşımın da bebeği yabancı biri evlerine gelince böyle anlattığın gibi aşırı ağlıyor huzursuz oluyo demişti bilmiyorum ama seçemezler sanki ya
[silindi] Saraylokumu evet yanlış hatırlamıyorsam bilimsel birşeydi. Bebek anne karnındayken hissediyor bazı şeyleri. Kimi onun sevip sevmediğini hissediyor diye biliyorum. Birazda sizden kaynaklı siz o insanların yanında ne hissediyorsanız bebeğede aynı şekilde yansımış olabilir. Ayrıca gittiğiniz ortamlar ve insanlar bebeğe nasıl yaklaşıyor canını yakacak şekilde seviyor olabilirler ya da çok gürültülü bi ortamsa bebek huzursuz olabilir.
bebeklerim__ Saraylokumu insan secme degil de bence ev ortamından cikip kalabalık ortama girdiginde huysuzlaşiyorlar bi dönem
Ozlemkaan Saraylokumu daha Küçük anne babasını belki anca seçer ilk aylarda kızımla bizde öyleydşk dışarı çıkamazdık misafirliğe gidemezdik ağlardı uyumazdı ama evini belki biliyor olabilir yada yabancı kalabalık ortamı anlıyor olabilirler
dilaradoyan Saraylokumu insan seçiyor bence ya benim kızımda öyleydi. Farklı ortamdan huzursuz olurdu ağla kıyamet. Yabancı biri bize gelincede ağlardı. Yani yabancı dediğim anne baba dışındaki herkese öyleydi. Ananesine dayısına. Yavaş yavaş alışıyor akrabalara