Yeyyyy bu kafileye bende yanlıyorum. 😬 araba ve oto koltuk dışında birşey almadım valla. 😆 Kasım sonu gibi alayım diyorum planım öyle ama kısmet tabi bilemedim 🥹
Bebek kıyafetlerinde zorlanırsam gibi. Güzel kaliteli kumaşlarda birşey bulamıyorum hiç. Araç gereç Biberon vs kolayda… 💗