bebeğimin hareketleri bazen az bazen çok oluyor 26+4’deyiz ama karnım dün akşam çok sertti ve gece karın ağrısı yaşadım(gazdan %90) sonra geçti bu sabahta biraz tansiyonum düşmüştü su gelmesi falan yaşamadık kanama lekelenmem de yok ama bazen sol tarafıma iğne yapılır gibi bir acı saplanıyor bu haftalarda bunlat normal mi? yarın kontrole gideceğim zaten ama size de sormak istedim 🙏🏻