AsenaHatice siz bir anne olacaksınız ve bebeğinize isim konusunda bile kararınızı eşinizle veremeyecek durumdaysaniz ilerisi fena olur. Bak kardeşim şimdiden uyarayim eşini al karşına konus. De ki bak ben konusursam kötü oluruz biz istediğimiz isimi koyacağız sen çok istiyorsan kendi isminle seslenirsin anne desin ha yoksa da kayinvalidenle evin Barkın ayriysa hiç sıkıntı yok boşver ararsa açma bir şey derse kırmadan cevapla daha cesaret edemez güçlü olun 👍