Çok şükürr 99u gördümm 16.günün sonunda hastaneden taburcu oldum şuan evde dinleniyorum sürekli kaynanam görümcem sağolsun yediğim önümde yemediğim arkamda risk bitmiş değil ama inanıyorum kızım vaktinde gelecek rabbime öyle dualar ettim ki gönlüme ferahlık verdi şimdi daha çok umutlu, mutlu ve iyiyim üstelik kızım yanımda karnımdaki sağlıklı Rabbimden daha ne isterim ki çok şükür çok şükür 🥰🥰