Elif_96 Kızlar ne gece ne gündüz çarpıntım geçmiyor. Kalp sesimi duyuyorum sürekli beni bunaltıyor Sanki göğsüme biri oturmuş gibi nefes alırkende zorlanıyorum. Uyumakta zor. Var mı benim gibi olan çözüm bulan
Ruruu Elif_96 doktora sorun mutlaka haberi olsun. Kansizliktan olabilir dogumda ona gore mudahale ederler
Selo25 Elif_96 korkma cnm bende berbat durumdaydım geceleri azalıyordı biraz carpıntım. Dogum yaptıgım gibi geçti az kalmış biraz daha sabret🌸
vanilya_kokusu_ Elif_96 benimde aynı 24 saat kalp sesimi duuyorum çok bunalti beni dokror normal diyo ama geçmiyor ☹️ama ilk gebelikte de aynıyıdim doğum dan sonra geçti hemen
Elif_96 Ruruu salı günü gidicem söyliyim bari normal doğum şeklinde ilerliyorum bir de endişelendim şimdi
Ruruu Elif_96 dogum seklinizde bir degisiklik olmaz insallah ama eger carpinti kansizliktan dolayiysa ona gore size kan takviyesi yapilabilir. Veya dogumda cok kan kaybederseniz o sirada kansizliginizi bildikleri icin erken mudahale edilebilir onu kastettim 😊
Elif_96 Selo25 anksiyetemde var ama böyle şeyler yaşamadım hiç. Hamilelikten diye düşünüyorum. Nabzımı hissetmek nefes almada zorlanmak çok zor. Bir an önce doğsada geçse