mucizemibeklerken17 15 haftalık olmak üzereyim, arada gelen kalp çarpintilarim var. Tansiyon normal nabız 105lere cikiyor 🙁 kan değerlerim normal, kilo da almadım. Ama kalbim göğsümden çıkacak gibi. Kadin dogumcum kardiyolojiye yönlendiririm dedi, basina gelen var mı?
Nzlnzlll mucizemibeklerken17 benimde genelde yemek ve kahvaltıdan sonra 100-105 oluyo ama sonra düzeliyor. Normal bence bide demir eksikliğiniz varsa oda yapabilir normalde 110un altına düşmezdi demir ilaçlarından sonra çarpıntılarım azaldı.
sevdaozz mucizemibeklerken17 vücudumuz artık 2 kişilik çalışıyor o yüzden normal bence. Bende de oluyor sık sık . Bi anormallik hissettiğinizde kardiyoloji bölümüne gidebilirsiniz.
vanilya_kokusu_ mucizemibeklerken17 benimde aynı hata senin arada geliyor benim her Allah’ın günü 66 kiloyoum daha 18 haftalığım sürekli çarpıntım var
Yldz_2025 Merhaba ben de 31+3 teyim aynı şekilde tansiyon normal bazen nabız 100/105lere çıkıyor ama doktor tansiyonum için korkulacak bişey yok sık sık dinlen dedi🤷♀️
mucizemibeklerken17 Nzlnzlll aynen ya özellikle yemek sonrasi bu oluyor 😪 demir de kullanmaya başlıcam bakalim umarim düzelir benim de ☺️