Kgzmm Merhaba anneler sat 28 eylül 4 yada 5 haftalık gebelik görünüyor dün beta 656 çıkmıştı dr bana 29 ekim çarşamba günü gel kese görünür dedi ama erken mi sizce kaç haftalıkken görünüyor yardımcı olur musunuz
Melike3506 Kgzmm ben sata göre 6+4 düm muayeneye gittiğimde kesen 5+5 uyumlu dedi bebek görünmüyordu. 6+5 de hem mercimek tanemi gördüm hemde kalp atışını duydum 🥰
Kgzmm Melike3506 yaa sağlıkla kucağınıza alın inşallah♥️ o zaman erken mi gitmiş oluyorum biraz daha mı bekleyeyim