cakirbebek Ara ara bir kaç gündür sertleşme oluyordu zaten ama bugün ekstra belimde mi sırtımda mı ne elektrik çarpması gibi sancı giriyor karnım sert zaten sabahtan beri . Sancı mı değil mi nasıl anlicam erken de biraz
Mucizem_63 cakirbebek hiç bilgim yok sertleşme karında mi oluyor tek taraflı filan mı geçen gün sol karnım sertleşti ve beraberinde agri sancı oldu
Papatyaaam1 cakirbebek ben 33+4 um bugün bende de su 2 gündür belımden kasıklarkma vuran adet ağrısı gıbı ağrılar oluyor yarın görüş günü bakalım doktora sorucam belkı bay bağlar
Papatyaaam1 cakirbebek kuzum bugün ınanılmaz sancım oldu ve sağ bacağım uyuştu suan yarını beklesemmı beklemesemmı bılemıyorum
Lyyda11 O haftalarda bende de öyle oluyordu uzun süre ayakta kalınca ya da bi anda özellikle akşamları oluyordu canım bir doktoruna sor istersen için rahat etsin ben şuan 34 üm sırt ağrısı falan olabiliyor
Papatyaaam1 cakirbebek kuzum duzenlı olmadıktan sonra gıtmenın pek bır anlamı yok yalancı sancı dıye düşünüyorum artarsa o sekılde gıderım
Lyyda11 Sizdenbirii1 Yok demedi nstye bağladı zaten çıksa orada çıkardı sancı vs bebek doğum pozisyonunda mı
cakirbebek Papatyaaam1 ay aynı sayılırız bende bugün kasılmalarımı not ediyorum yarına kadar doktoruma atarım