Sabah akşam fitil, öğlen ise iğne olarak 4 gündür düzenli kullanıyorum. Hala kahverengi-pembe sulu akıntı geliyor. Sürekli kontrol ediyorum artık gördüğümde ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Keseyi gördük, doktor progestanı kullan kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi 6+4üm şuan. Çaresizce beklemek çok zoruma gidiyor 😢 ne zaman geçecek, ilaç neden işe yaramıyor anlamıyorum