melisa-grknzobu Kızlar 37. Haftamdayım haftaya doğumum var sezeryan doğum olucak ayaklarıma basamıyorum yürümüyor ben gibi olan var mı olup ta geçen var mı doğumdan sonra oturup ağlıyorum sürekli dayanamıyorum artık
zeynepckmm melisa-grknzobu bende 37 haftadayım ayaklarım taşımıyor hele dizlerim aslaaaa oturup kalkarken birbirine sürtüyor sanki kemiklerim, bende zorunlu sezaryen olucam ama bana hala gün vermedi doktorum
cakirbebek melisa-grknzobu ben 34 oluyorum ama bende basamıyorum çok ağır ve ayak bileklerim dahi ağrıypr
Birmelekanesii melisa-grknzobu bende 37+1 oldum o kadar bacaklarım agrıyo ki ayakta duramıyorum ayağımda tüm ödem oldu zaten bide kasık bel agrınız varmı benım 37 girdiğimden beri akıntımda çoğaldı 😔
Miniginannesiiii1111 melisa-grknzobu 37+4 bugün şişmeye başladı sag ayağım ikinci sezeryanim olacak Allah izin verirse salı günü doğumum var çok ağırlastim evden biryerede çıkmak istemiyorum çatı ağrısı karin kasik ağrısı arada kasılma devam
melisa-grknzobu zeynepckmm ben cuma günü kontroldeydim Salı tekrar gel nst ye gir dedi ona göre en geç haftaya alıcaz bebişi kan tahlillerimi falan da verdim cuma günü hazırız yani
melisa-grknzobu cakirbebek benimde o kdr çok ağrım var ki hareketlerim o kdr kısıtlı ki sanki hiç geçmeyecek gibi
melisa-grknzobu Birmelekanesii benim karnım çok sertleşiyor ve ayaklarıma basamıyorum yürüyemiyorum topallıyorum yani hele bide saniyelik yoruluyorum
melisa-grknzobu Miniginannesiiii1111 bende şişme yok bacaklarıma basamıyorum yürüyemiyorum dizlerim bacaklarım her taraf berbat durumda
hamcokelek33 melisa-grknzobu doğurunca geçiyor🥹 kilo ve ödemden dolayı. Ama yine de aşırı bi ödem varsa doktorunuza danışın
melisa-grknzobu hamcokelek33 aslında belirgin bi ödemim yok ama bacaklarım tutmuyor diyecek kadar güçsüzler