penbe_karisi Kızlar nasılsınız durumlar nasıl gobuşler çıktımı kaç kilo aldınız 🥹🥰 Ben 2 kilo aldım göbüş çıktı 🥰🥰
Damlalala penbe_karisi 20+2 olduk bizde karnın belirginleşmeye başladı ama hala hiç kilo almadım bebek 350 gram olmuş
miniminnacikk penbe_karisi bugünnn 20. Haftaya girdiiiik 🎉💕🌸 +5 ile yola devam zaten hiç bulantım falan olmadı paso yedim saat fark etmeksizin yine az kilo almışım bana göre 😅😅🫣
penbe_karisi Damlalala maşallah canmm 🥰🥰ben de alamıyorum kilooo 🥹🥹🥹 ilk gebeliğimde de 7 kilo almıştım
7213 penbe_karisi siz isim ne düşündünuz. .. ben Zeynep yüsra koymayı düşünüyorum ama normalde yüsra yı kullanıcaz
miniminnacikk penbe_karisi ayy ne kadar güzeeel yaa 🫣😍 70 kg ile hamile kaldım 🫣 evlendiğimde ama 48 kg idim 😅😅🫣6 yıldır evliliyim 🥲🥲
Deletedmom_7156 penbe_karisi 3 kilo almışım ilk gebelikte daha çok almıştım inşallah bunda almam o kardr 😅göbegimiz çıktı ben burdayım artık diyor 20 hafta 22 de detaylı ya gireceğiz
Deletedmom_7156 penbe_karisi evet ya ama bi kaç gündür alt tarafta bi agrı bi baskı neden böyle oluyor sende varmı ilkinde hiç yaşamadim böyle bişey
Edacck penbe_karisi Ben de kilo almıyorum diyodum😂 bir buçuk kilo almışım . Bebek 390 gram. 20+3teyiz