Benimde eşimle uyuşmazlığımız var ben negatif eşim pozitif çok kez düşüklerim var hep düştükten sonra vuruyordular bana iğneyi şuan yine hamileyim lekelenmeyle hastaneye gitmiştim doktor hemen vurdu uyuşmazlık için iğneyi kontrolde de şimdilik güzel ilerliyor dedi ilk kez hamileyken vurdular bana o iğneyi