prenses34_ Sonunda bizde çift sayılara düşmüş bulunmaktayız🫠 çok şükür bugünleri gösteren Rabbim’e anne-baba olmak isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 evet kimler bnmle aynı heyecan varmı kaçıncı bebişinizi bekliyorsunuz ben 3.oğluşumu bekliyorum 🤭🩵
Meryemak prenses34_ uygulamaya göre 96 gün ama sezaryen olacağım için muhtemelen daha az kaldı 😅 2. Oğlum olacak inşalah 😍
Miniginannesiiii1111 prenses34_ amin hepimiz alalım inşallah evet son yarın inşallah sağ salim vaktinde kavuşacağım