yesilgozluyum Kizlar ben 27 eylülde düsük yaptim ne zaman normal adetimi olucam 16 ekimde kanamam oldu adet gibiydi ama kan koyu renkteydi siyah gibiydi 6 gün sürdü kesildi bugun yani 26 ekim tekrar kanama oldu surer mi bilmem bilenler yazsin lutfen.
Olacakolcak26 Ben 28 mayısta düşük yaptım 8 gün sürdü sonra 28 Haziran da adet oldum düzenle devam etti böyle