yesilgozluyum Kizlar ben 27 eylülde düsük yaptim ne zaman normal adetimi olucam 16 ekimde kanamam oldu adet gibiydi ama kan koyu renkteydi siyah gibiydi 6 gün sürdü kesildi bugun yani 26 ekim tekrar kanama oldu surer mi bilmem bilenler yazsin lutfen.
beyfun yesilgozluyum ben aynı döngümde gördüm gecikme yaşamadım hüç ilk regli sonrasında tekrar gebe kaldımı öğrendim hüç korunmadım