Bsyt sizin aldığınız kiloyla bebeğinin aldığının bi bağı yok canım bence gayet iyi az kilo almışsın bebeğin iyiyse demekki yediklerin yarıyorr ne güzell, boşa kilo almaktansa az ve öz almak daha iyii. Bende 37.haftamdayım 10kilo aldım 🥹 bebekte en son 2800 dü 3olmuştur diye düşünüyorum salı günü son kontrolümüz var bakalım, bebek iyiyse kilosu boyu va diğerlerine takılma canım sağlıkla doğsunlarr 🌸