Kızlar merhaba. Geçen pazartesi gebe olduğumu öğrendim çok şükür. Doktorum beta takibi yaptı.
Pazartesi:275
Çarşamba:559
Cuma:1240 çıktı. Bu gece uyandım ve kanamam olduğunu gördüm çok korktum. Adet başlangıcı gibi bir kanamaydı. Sonra acile gittik kesem henüz görünmemişti yine görülmedi ve doktor beta istedi 2134 çıktı.yani iki katına da çıkmış aslında değer. Sonra pembe leke şeklinde geldi ve yaklaşık 1 saattir kanamam yok. Salı günü doktor randevum var. Sizin başınıza geldi mi neden olur şu an çok kaygılıyım😔