rumeysa_d en başından beri özele gittiğim için, devlette takipli hasta olmadığım için randevu alamıyorum mhrs’den. nasıl alabilirim? sağlık ocağında yapıyorlar mı bilen var mı? 11+4 teyim
edaabykl rumeysa_d normal kadin dogum doktoruna alacaksin randevu canım gittiğinde de ikili test icin geldim o seni yolluyor
rumeysa_d edaabykl öyle yaptım bende en erken tarihi bulup. arkadaşım da hamile devlete gidiyor, o direkt perinatoloji bölümünden girip almış ben alamadım. teşekkür ederim 🌸
edaabykl rumeysa_d normalde devlette radyolojiye yolluyolar o cok az sure bakiyor ama kendin rica edersen beni perinatolojiye yollarmisiniz diye o dahs detayli bakar 🌸