31+2 haftalık gebeyim, dün akşam bi anda karnımın yanlarından inanılmaz derecede bi ağrı girdi ve bebek göğüs hizamdan göbeğime kadar yayvan bi şekilde sert bi durumdaydı resmen karnım taş gibiydi. Bu ve buna benzer bir şey yaşayan gebe anneler var mı ya da yalancı sancılar bu mu. Bi kaç kere üst üste oldu ama ilki en şiddetliydi. Yazın lütfen😞