Birranneee yok kız zaten ondan açtım post , benim 2 cm açıklık var da ilerlemedi ben bide serklajlı gebeyim dikişim alındı riskli gebe , senin açıklık var mo varsa daha hızlı ilerler heralde ya ebe baktı yumuşamış dedi rahimde hızlı ilerler inşallah yA