CerenVarol canım hayırlı olsun aynı gidiyoruz benimde bugün 4+3 son adetime göre ama benim hep 4 katı arttı dün betaya bakıldı 2232 cıktı ama herkesin cok farklı olurmus rahmin kalınlasması bebek icin oluyor hatta akıntında olabilir kalınlasırken bence değerlerinde gayet iyi yakında keseyi görmeye cağırıcaktır doktorun ben cuma gidicem sün karından baktı cok hafif olustuğunu görüyorum dedi ama en net cuma bakıcaz