Kızlar 24 haftalık hamileyim, yaklaşık 2 aydır günde bir kere kasığımın sağ veya sol tarafında sanki içerde etim yırtılıyor gibi yada damarlarım çekiştiriyor gibi şiddetli bir ağrı oluyor bu ağrı uykudan uyandırıyor ve bir süre şiddetli ağrıdan kıpırdamak mümkün değil 1-2 dakika sonra yavaşlayıp geçiyor. Doktorlara her sorduğumda normal deniliyor ama ağrıyı tarif edemediğim için mi öyle diyorlar bilemiyorum. İlk çocuğumda bu ağrı yoktu. Ayrıca detaylı ultrasonda bebeğe giden damarda direnç (çentik) çıkmıştı doktor bunun için coraspin başlattı. Ondan mı bilmiyorum bilgisi olan lütfen yazsın.