yesilgozluyum Kizlar ben 27 eylülde düsük yaptim ne zaman normal adetimi olucam 16 ekimde kanamam oldu 6 gün sürdü kesildi bugun yani 26 ekim tekrar kanama oldu surer mi bilmem bilenler yazsin lutfen