Kızlar 39+5 oldum hala ne gelen var ne giden çok stres olmaya başladım gerçekten ya. Hani insan artık bişeyler baslasin istiyor. Çokta agirlastim artık dayancak gücüm kalmadı 😩😩 Harakettir hurmadir yuruyustur hepsini yapıyorum. Ama o vaktinden ne önce ne sonra gelmicek tabiki 🤲
Sadece aşırı gerginim durgunum bı tuhafım hem doğumdan korkuyorum hem sonrasından..