dml33 Zzehra enfeksiyonsa erken doguma yol aciyo falan diyolar bendede var ilac fitil kullandim gecmedi
Gokceeee Zzehra Korkmana gerek yok benim yesildi doktorum fitil verdi Allahin izniyle hic bisey olmaz icini ferah tut fitil kullanirsin hemen etki ediyor zaten merak etme😊
Zhdmrt Zzehra Selam canım bende de oluo hala da oluyor eğer kaşıntı koku yoksa hiç stres yapma annelik hormonları yapıyor sık sık iç çamaşırı değiştir veya günlük pamuklu mendiller kullan sakın panik yapma çok normal bende hala var
AlininAysesii Normal falan diyenlere bakma, enfeksiyon olabilir ben de geçen hafta antibiyotik tedavisi gördüm enfeksiyondan.