Birkaç hafta öncesinde erken doğum riski ile yatışım verilmişti. Ciğer geliştirici, haplar, ilaçlar derken durdurdular doğumu. Üstünden 2 buçuk hafta geçti ve belimden kasıklarıma doğru regl ağrısı gibi ağrı giriyor. Karnım çok sert ve aşağı düştü iyice. Birde sürekli karnımda kasılma oluyo sanki bebek içeride geriniyor gibi. İkinci hamileliğim ama ilkinde hiç böyle şeyler yaşamamıştım direkt suni sancı ile çok çok kısa bir sürede doğum olmuştu. Kasılmaların zamanlarını tutmadım hiç. Yalancı sancı dediğimiz şey bunlar mı? Yoksa gerçekten doğuma az kaldı demek mi oluyor bunlar??