Meriikoo Kızlar 9. Haftadayım aslında ama bebeğin boyutlarından 6. Haftada olduğu tespit edildi. Bugün pembe lekelenmem oldu, lavaboya her girdiğimde de yine pembe mor renkte parça parça kanamam var. Progestan verdi doktor yaşayan var mu düşmez değil mi :(
Busranur_mnts Meriikoo beta değerinizi de baktırın beta düşüyorsa malesef düşük oluyordur ama kanama olup saülıklıngebeliği devam edenler de var doktor kontrolünde olmanız iyi olur
BraTurgut Meriikoo perşembe günü kalp atışını duydum cuma günü parçalar düşürdün kanamam var gittim kalp atışı vardı ama bir görsen nasıl kanamam oldu büyük büyük parçalar dustu
Havin49_ Meriikoo bebeğinizin gelişimi geride ve kanama varsa düşük yapıyor olabilirsin cnm hemen acile gitmek daha mantıkıı
emmy06 Meriikoo bende de iki sefer oldu adet gibi kırmızı kanama gelmişti. Yaşanabiliyor denerek bana da progestan verilmişti. Halen lekelenmem oluyor. İlaçları kullanın bol bol su için, çay kahve meyve suyu vs değil direk su. Mümkün olduğunca istirahat edin azalacaktır. Geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️
emmy06 Meriikoo çok üzüldüm başınız sağolsun, tekrar olur inşallah. Üzüntünüzü kimse anlayamaz ama Allah gücünü verir inşallah 🙏 Sorun olmazsa kaybetme sebebine ne dedi doktorunuz, gelişmediği için mi böyle oldu
Bnenebiy53 Meriikoo çok üzüldüm canım kaybetmişsin 🥺🥺 sebebi neydi neden düşük oldu tekrar olur sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🤲🤲