duyqq Canım bir haftalık gecikmeler normal oluyor, ben bir hafta gecikmiştim üstelik serumluk olmama rağmen her reglimde hiçbir belirtim yoktu ama bir haftanın sonunda regl görmüştüm. O yüzden bir hafta on gün beklenmesini daha olası görüyorlar, ardından iki aya yakın regl göremedim ama hep negatif çıktı testler ve kanlar meğer değerlerim yüksekmiş o yüzden regl görememişim. Sadece gebelik olarak değil değer ölçümlerini de eksik etme🤍🙏🏻