tekooo Kan değerim 5+4 te 15000 lerde çıktı ama ultrasonda bebek yapı gözükmedi bu normal mi yaşayanlar yazabilir mi .
[silindi] Merhabalar kızlar bende bu carsamba gittim 5+3 kese transvajinal ile gözüktü 3609 betam diğer hafta çarşamba çağırdı doktorum yine diğer hafta gözükür mü acaba lütfen cevap verirseniz sevinirim doktorum kesemin iyi yerde olduğunu söyledi