gamzefurkan canım bekarken tüp mide oldum 2017 de 2020 evlenip ocak 2022 de ilk bebeğimi sezaryenle kucağıma aldım 9 ay boyunca kustum geceleri hep safra kustum ameliyata alınırken bile kustum yani ama hiç bir sıkıntı yaşamadım dikişlere zarar gibi falan, 2. Bebeğimi nisan 2025 de kucağıma aldım onda da 26. Haftaya kadar sürekli kustum sona doğru bulantı kusma hafiflemişti, hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle sağlıklı şeyler ye protein ağırlıklı beslen abur cuburdan uzak dur sağlıkla bebeğinizi kucagınıza alın 🌸