Merhaba kızlar 14 ekimde düşük yaptım yani lekelenme ile kanamam başladı bugün döngümün 13.günü, kanamam biter bitmez 20 ekimde ovulasyon testine başladım her gün aynı siliklikte ikinci çizgi çıkıyor ne artıyor ne eksiliyor bu normal mi ? Düşükten sonra kaçıncı günde pik gördünüz? 🥺🙏🏻🌸