cikos bebeğin her hareketinde vajinamda bıçak saplanması gibi acı hissediyorum iki büklüm ediyor çok kötü. Bu normal mi? Bir de doğum başlangıcının sancısı bu değil dimi daha mı farklı olacak o
Minikfasulyemm1 cikos normal doğum mu bekliyordunuz bıçak saplanması doğum işareti olabilir süre tutun sürekli olmaya devam ederse doğumunun başlamış demektir
cikos Minikfasulyemm1 evet normal doğum bekliyorum 3 cm açılmam vardı iki gün önce muayene oldum doktor akşama gelir bebek dedi fakat sancım falan yok gelmedi. hala daha gelmedi kasılma sancı vesaire. sadece bu bıçak saplanır hissi var şuan. uzun sürerse doktoru arayayım mı şimdi kesildi mesela acı bebek durdu çünkü