An itibariyle 40hafta olduk 4.trimester diyor ne gelen var ne giden bugün dünya kadar yürüdüm merdiven inip çıktım skuat plates topu yetmedi bütün evi elle sildim niye doğmuyor bu çocuk çıldıracam artık ya sezeryana girmek istemiyorum ama bu gidişle pazartesi gün alacam nolur akıl verin başka ne yapayım