Meral_63 verilir tabi benim sütüm azdı mama verdik. 6 aylıkken falan tamamen memeyi bıraktı asla almıyor sadece mama ile besleniyor bir de ek gıda. Bugün 8 aylık oldu. Ama siz bunu düşünmeyin sütüm yetecek diyin. Daha şimdiden böyle düşünürseniz psikolojik olarak çok etkilersiniz keninizi. İnşallah bol bol sütünüz olur de bebeğiniz içer 🌸