aysearsss 110 kg ile hamile kaldım boyum 176 şuan 36. Haftadayım 7 kg aldım. Sadece sorun şu kilo kaynaklı gebelik şekerin çıkabilir onla uğraşıyorm insülin diyet. İlerleyen sürecte yediklerine dikkat et sağlıklı beslen . Ben iştahsız gebelik geçirdim 33. Haftaya kadar 4 kg almıştım. 33 den sonra artmaya basladı bebekte büyüdükçe.