Havin49_ kkbr_ ben ilk tremiser de baş ağrısından geberdim o serçe miğrenim de var kafamı duvara vurmak istiyordum o derece şuan 19 haftalığım iyiyim
ipekmom_ kkbr_ ilk haftalarda bikaç kez oldu sonra bidaha olmadı çok şükür, bide migrenim var normalde çok korkuyordum sürekli ağrırmı diye ama olmadı 🌸
Havin49_ kkbr_ çakal iyi diyelim iyi olsun 15 aylık bir bebe 5 aylık ikiz gebelik yoruyor biraz ama çok şükür bu günüme de sen nasılsın iyisindir inşallah