3435fg Arkadaşlar 39+0 oldum , kültür testim temiz çıktı ama enfeksiyonum var ve fitil kullanıyorum , doktorum daha doğumla ilgili birşey demedi ama bu durum normal doğuma engelmidir ,ve şuan açılma durumum yokmuş ,devlette doğum yapacağım