Lexias Biraz garip olacak ama tarifi bu yani orası çok ağrıyor bugün çok yürüdüm detaylı ultrason günümdü o yüzden mi acaba :( çok ağrım var normal mi
Sun10 Lexias ikinci gebeliğim ikisinde de aynı ağrı hep oldu hele ikincinde yürüyemiyorum bile bazen korkmayın doktorlar da bişey demiyor yapısal galiba magnezyum takviyesi alabilirsiniz
Lexias 21+4 bu arada. Bir sıkıntı çıkmadı detaylı ultrason gayet sağlıklıymış bebiş. Ama bu ağrı beni gerdi
Lexias Açılma mı oluyor acaba oradaki kemiklerde bebiş büyüdükçe bide baş aşağı duruyor dedi çok baskı yapıyo
aslcnd doktorum bebeğim baş aşağıda olduğu için ve aşağıya indiği için, kanala yerleşmeye başladığı için vajinal ağrım olduğunu söylemişti, doktorunuza söyleyin mutlaka haftanız erkenmiş
Lexias aslcnd bugün gittim ama detaylı ultrason doktor baş aşağı dedi hani önemsemedi baş aşağı pozisyonda suan dedi , kendi doktoruma söyleyeyim
babysux Bende de 22. 23. Haftalarda oluyordu özellikle yürüdüğümde. Şimdi 26 haftalığım kendimi çok yorduğumda bazen hala oluyor dinlenince geçiyor. Doktorum magnezyum verdi o çok iyi gelmişti. Benim de bebeğimin başı aşağı dönük o yüzden çok ağrım oluyordu ama ilerleyen haftalarda azalıyor 🌸
Lexias babysux magnezyum eksikliğim çok fazla olabilir çünkü çok kramp giriyo bacaklarıma ve magnezyum ilacını da içemiyorum mide bulantısından