Deletedmom_584 Kızlar yardımlarınıza çok ihtiyacım var nolur rahim şekli bu şekilde olup gebelik yaşayan oldu mu yazın lütfen
Alyaveysel Deletedmom_584 çok geçmiş olsun, benimde hafif şekil bozukluğu vardı ameliyat oldum. Sizinde şekil y şeklinde gibi duruyor ,doktorunuz bisey demedimi
orkidemm_ Deletedmom_584 rahimde epey bir çentik var iyi bir doktor ve iyi bir ameliyat ile düzeltilebileceği kadar düzeltilebilir yoksa bu şekilde bile gebelik mümkün
Deletedmom_584 Alyaveysel Ameliyat oldum düşük riski ve erken doğum riski fazla dediler bir umut sürekli hastanelere gidip geliyorum
Alyaveysel Deletedmom_584 Deletedmom_584 ben öyle yorum yaptım sadece ,doktorunuz daha iyi bilir tabiki ,isterseniz başka yerede gosterin en azından içiniz rahat eder, bende fim çekti gittiğim tüm doktorlara gosteriyodum