Kızlar merhaba bugün 31+1 oldum bebek 1 hafta önden gidiyor 1930 gr her şey yolunda gayet sağlıklı ilerleyen bir süreç var.
Bugün tam ultrasonda iken doktor elini karnıma koydu ve kasılmam oldu. Baya bi kastı sertleştirdi sonra tekrar bıraktı yumuşadı. Doktor hissettin mi kasılman oluyor dedi. Son 2 haftadır çok yoğun yaşıyorum hemen hemen 10 dk da bir bende bebek itiyor ondan sertleşiyor falan sanmıştım kasılmaymış şimdide kasılmayla beraber alttan bir baskı da oluşuyor. Doktor dinlenmemi ve devam ederse herhangi bir şekilde azalma olmazsa haber vermemi ve hemen gelmemi söyledi korktum açıkçası. 1 hafta sonra tekrar kontrolüm var. Yalancı sancıları bu zamanlarda başlayanlar ve benim gibi devam edenler var mı ? Erken doğum falan değildir dimi? Doktor da korkuttu beni çünkü hemen gel falan deyince. Alttan muayene falan hiçbir şey yapmadı daha.