nuryilmaz8 sağ tarafıma bi ağrı girmişti geçti şimdi de 2 saattir ağrı geçtikten beri hiç durmadı sürekli hareket halinde bebeğim normalde hiç böyle olmazdı belli saatlerde hareket ederdi anlam veremedim yaşayan var mı